Alla inlägg den 27 april 2009

Av Satu - 27 april 2009 15:48

Såå.. Nu har jag bakat klart och diskat undan och sådär. Kakan blev väl helt okej, synd bara att det inte vart nå äpplen i den som jag hade tänkt. Så ikväll blir det kaka och mys :)

Micke åkte precis in till stan en sväng, skulle kika på nå målvaktshandskar. Sen skulle han med Jimmy upp till deras torp och fixa nånting.

Ingela och Jimmy kommer hit på middag sen, så borde egentligen åka på affärn och köpa lite mer mat. Så det inte blir för lite :P

Efter maten ska dom iväg och spela lite fotboll, så ska följa med och skratta åt dom. Förhoppningsvis är dom iaf bättre på fotboll än bandy. hihii ;P


Nääe, dags för affärn och sen laga mat..

Av Satu - 27 april 2009 12:36

Gick rätt bra att jobba i lördags, lite stressigt att hinna med allt på slutet bara. På vägen hem plocka jag upp Ingela som skulle hämta sin bil hos Jimmys föräldrar. Sen satt vi här och surra en lite stund innan det bar iväg till Brunnäs. Grabbarna var rätt så onyktra då vi kom, Micke var väl mer sovande än vaken tror jag. Så blev en rätt tidig kväll för oss, ingen aning om när resten försvann... Ganska så sent skulle jag tro :P


Igår vart det bara lugnt, satt ute i solen och hade det skönt. Äntligen är värmen här! :) Hade ju tänkt sitta ute hela dagen idag också nu när jag är ledig, men då behagar ju solen inte att vara framme. Så jag håller mig inne istället. Ganska så tråkigt, men det gör inget..

Har varit på lite dåligt humör dom senaste dagarna, men jag skyller på hormonerna. Så Micke har väl inte haft det så lätt kanske. Men känns lite bättre idag faktiskt, iaf än så länge. Tänkte baka en kaka snart också, gäller bara att komma igång. Alltid de som är jobbigast :P


Har suttir och kollat på lite kläder jag skulle vilja ha, fina sommarkläder kan ju behövas. Men så svårt att veta vilken storlek man ska beställa, vet ju aldrig hur man ser ut till sommarn :S Men det löser sig nog, får väl helt enkelt gå på stan och shoppa :P 

Ska kika på lite resor nu och sen ta tag i bakningen. Så de är klart då herrn kommer hem :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards