Alla inlägg den 17 april 2009

Av Satu - 17 april 2009 14:07

Såå.. Kom äntligen iväg till affärn, struntade i apoteket. Och ingen promenad blir det idag heller, blåser alldeles för hemskt för de.. Så det blir till att göra absolut mest ingenting tills Micke kommer hem om ungefär en timme :)

Kanske blir en sväng ner till affärn igen senare, vet inte riktigt om vi har någonting att äta till middag. Men det löser sig väl alltid :)


Har hört en massa ljud och grejer hela dagen. Senast nu då jag kom hem, precis då jag skulle gå in så tyckte jag de va någon som sa någonting. Men ingen där.

Så antingen har vi spöken här, eller så börjar jag bli knäpp... :P

Det sägs ju att det är en gammal man som brukar stampa på bron ibland, honom har vi hört. Men nu är det inte sånt ljud. Aja, jag vet inte riktigt!


Ska ta och äta lite sen lunch nu, och sen duscha och göra mig klar. Så slipper världen blir rädd om dom ser mig. hihii..

Av Satu - 17 april 2009 09:19

Äntligen ledig en heeel dag, känns väldigt skönt :) Hade tänkte sova ut ordentligt idag, men det gick ju såklart inte. Var ganska så pigg då vid 6 då Micke åkte. Men kanske blir lite vila lite senare istället :P

Har ingenting planerat idag egentligen, ska kanske in på apoteket en sväng och sen handla lite mat. Kanske ta en liten promenad, om man nu inte blåser bort :P


Var föresten på banken igår och surrade med dom, lät ju faktiskt som att det skulle gå bra. Så idag ska vi fylla i nå papper som ska skickas in och sen hör dom av sig då dom gått igenom de. Förhoppningsvis går det bra :)


Är på lite shoppinghumör, konstigt nog. Känns ju ganska onödigt att köpa nya kläder nu, kan ju inte ha dom speciellt länge ändå :/


Nu är det dags för frukost och sen planera dagen lite...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards