Alla inlägg den 23 april 2009

Av Satu - 23 april 2009 21:33

Vaknade imorse av att Mickes telefon ringde, var från banken. Vart inget positivt besked, dom sa nej till lånet. Så humöret åkte till botten. Låg mest i sängen i surade och mådde dåligt..

Efter ett tag ringde dom från banken igen, Harry hade vart in och pratat med dom. Och då kom fram till att det hade ju blivit ett litet missförstånd, så det är inte helt kört än :)

Onsdag nästa vecka kommer det någon gubbe hit som ska värdera huset och sådära, sen ska vi in på banken igen så får se vad dom säger då. Men det ser ju inte allt för mörkt ut iaf :)

Jag blev väl på lite bättre humör, men hela dagen har varit mest dålig. Stackars Micke har inte haft det lätt med mig idag... Men han vet ju hur jag är, som tur är :P


Har varit och jobbat lite idag, bara 4 timmar. Kändes bra faktiskt, har tillräckligt ont i ryggen idag ändå...

Imorgon ska jag in till barnmorskan igen, se vad hon har att säga. Får hoppas blodvärdet är lite bättre nu än sist :) Sitter och läser lite om förlossningar och sådära, börjar ju närma sig nu. Tänker lite mer på de nu än förut, och jag börjar nog bli lite rädd att jag inte ska klara de. Men det är ju aldrig något barn som blivit kvar i magen.. hihi..

Efter sjukhuset bär det av ner till Sundsvall, ska hjälpa Ida med bilen. Inte jag, men Micke och Jonas. Jag ska bara titta på och se dum ut jag, de är de jag gör bäst :P


Helgen blir nog lugn, iaf för mig. Jobbar lördag igen, 12:00 - 21:20.. Grabbarna skulle väl ta nån öl och sådär, så blir väl till att sällskapa med dom. Är ju ledig på söndag iaf :)


Nu blir det nog sängen strax, känner att ryggen behöver sin vila. Jobbigt de hära! :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards