Alla inlägg under maj 2009

Av Satu - 28 maj 2009 18:16

Har inte gjort speciellt mycket idag, träffade Ida imorse lite. Följde med henne då hon körde ut lite grejer, sen en snabb shopping på coop och lite sådär. Hann med en hel del surr ändå, vi är duktiga på de vi! Hihii..


Syster, mamma och Celina kom upp och hälsa på en sväng senare också. Satt ute och surrade och sådära, solade lite. Skööönt! :) Dom åkte för en liten stund sen, börjar ju bli sent för Celina.

Ikväll blir det bara lugnt, Micke är i Brunnäs en sväng och hämtar lite räkningar. Sen blir det nog bara lite tv och sen sängen..


Micke ringde banken tidigare också, fick ett nej. Trist! Men då går vi till nästa bank istället, förhoppningsvis så får vi ett lån där istället.

På nåt vis så löser sig det ju alltid, som tur är :)


Nu dags att kila vidare och vänta på herrn

Av Satu - 25 maj 2009 10:36

Jaha, så var jag hemma igen. Gick fort där nere på sjukhuset. Hittade inget fel på Micke heller, så de va ju bra :) Antar att allting bara beror på stress eller nå sånt. Så ska försöka få honom att lugna ner sig lite, men de är ju inte det lättaste precis.. Men bara försöka, skam den som ger sig! :P


Nu ska jag vila lite, kanske ute i hammocken. Verkar bli en lika fin dag igen, lite molnigare bara. Men det kan ju vara lite bra ändå de, så slipper man dö av värme :)

Av Satu - 25 maj 2009 05:57

Vill inte vara vaken nu! Blev väckt av en jäkla geting som levde om för mycket i sovrummet. Så har legat och varit livrädd för den i ungefär två timmar! :/ Kommer bli en jobbig dag idag, tur man inte jobbar så länge sen iaf..

Ska ner till sjukhuset i Sundsvall med Micke senare, ska hämta honom om typ två timmar. Så ingen idé att lägga sig igen... Blir jag bara ännu tröttare :/


Igår var en härlig dag, satt/låg mest i hammocken hos Mickes pappa hela dagen. :) Så förhoppningsvis har jag fått lite färg iaf. Ser ut att bli en fin dag idag också, så ska försöka ge mig ut lite idag också. Ska träffa Ingela senare, kanske tar en promenad eller bara blir bruna. Får se vad vi orkar :P


Nu dags för lite frukost och sen duschen...

Av Satu - 24 maj 2009 00:07

Jaa... Vad ska man säga, är en riktig partydödare jag. Kom hem från jobbet och det var väl inte alls så som jag hade hoppats på här hemma. Så blev lite elak och alla åkte ut, men dom verkade inte ta det allt för hårt ändå. Tror dom for in på krogen eller nåt, försvann gjorde alla iaf! Så nu är jag nöjd! :)

Micke ligger och sover som en stock, inte så förvånad! Hade ju hoppats att han skulle ta det liite lugnare ikväll, men men..

Imorgon har han det han gör iaf - Städar!


Förstår inte hur folk kan vara så grisiga då dom är borta!?!?

Ser ut som någon har tömt en chipspåse uppochner på köksgolvet, eller inte bara i köket utan hela huset! Glassplitter fulla gården har jag hört också. Blir så fruktansvärt less!

Hur beter sig folk egentligen?
Men sista festen i det här huset på väääldigt länge, tror jag... Isf blir det iaf inte lika mycket folk som ikväll!


Snart dags för sängen för mig också, men inte speciellt trött än. Så sitter och spelar lite för att bli lite slö i skallen, verkar faktiskt fungera :P

Ska spela lite till nu, sen sova...

Godnatt!


Tack till Snöre, Madde, Emeli och Kim som städade undan lite innan dom for!

Och Jimmy som fick mig att lugna mig lite och på lite bättre humör :)

Av Satu - 11 maj 2009 14:47

Nu var det ett tag sen igen, men inte haft nån större lust att skriva. Har iofs inte haft nånting att skriva om heller så :P


Helgen blev lugn för min del, jobbade hela dagen på lördag. På kvällen for jag, Ingela och Junie upp till torpet där grabbarna satt och drack. Kändes väldigt onödigt, när vi kom så stack dom ut och lagade fyrhjulingarna. Och sen när dom kom tillbaka så var det dags för oss att åka hem igen, så det var ju kul. Hade hellre vart hemma och tagit det lugnt istället, sett en film eller två.


Börjar känna av ryggen ganska så mycket nu, jobbigt att gå/stå länge. Har börjat bli väldigt trött hela dagarna nu också, kanske hänger ihop med ryggen. Ingen aning jag. Men inte så långt kvar nu, så ska väl försöka stå ut :)


Idag har jag inte gjort speciellt mycket, klev upp tidigt imorse för att göra iordning lunch till Micke som jag åkte ner med. Sen har jag mest suttit och sett dum ut, kom tillslut iväg på Coop och handlade lite. Så nu behöver jag nog inte handla mer den här veckan, hoppas jag :)

Sitter mest och väntar på att herrn ska komma hem nu. Får se vad det blir ikväll, kanske ut och äta och lite bio? 

Vet inte riktigt vad det går för filmer, så vi får se hur det blir..

Ska ta och kila ut i solen nu en stund innan han kommer hem :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards