Alla inlägg den 25 april 2009

Av Satu - 25 april 2009 10:56

Var ju som sagt till Sundsvall igår och hjälpte Ida med bilen. Det gick väl bra antar jag, tog inte så lång tid som jag trodde det skulle göra.. Var in en sväng på Stadium i birsta också innan vi åkte hem, hittade faktiskt ett par skor. Äntligen! :D  Får iofs lite skavsår av dom, men tror bara jag behöver gå in dom lite...


Jobbade fyra timmar igår bara, sen var jag upp och kollade på grabbarna då dom spelade innebandy. Gick ju inge vidare måste jag ju säga, slutade 4-17! HAHA!! Tror dom måste träna lite mer om dom ska kunna gå vidare i cupen nästa år :P

Efter bandyn var det bara hem och sova, skööönt! :)

Idag blir det massa jobb igen, börjar om ungefär en timme. Känns inte alls lockande att stå inne hela dagen då det är så fint väder :(

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, men antagligen nånting. Hört rykten om att vi skulle till Brunnäs, men man vet ju aldrig :P


Nu upp och kramas lite med herrn innan det är dags att åka! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards