Alla inlägg den 9 april 2009

Av Satu - 9 april 2009 13:10

Blev inge klokare av att titta på fler tvättisar igår, blev mest bara mer förrvirrad av att läsa om dom :P Så ska väl ta och ta till experthjälp av mamma eller så nån dag.. Är ju inte så jätte bråttom egentligen, om en månad skulle de ju inte vara fel att ha en :)


Sitter här ensam igen, Micke jobbar 11-17 idag, och jag börjar såklart 16. Så hinner inte träffas så mycket idag, eller inte så mycket på hela helgen egentligen. Han är ledig och jag jobbar, som vanligt :( Men sånt som händer, på måndag är vi lediga båda två iaf :)

Känner mig lite seg i skallen och hungrig som tusan. Finns inge gott att äta, ska handla sen när jag slutar. Så får väl svälta tills ikväll :P


Har suttit och kikat lite på försäkringskassans hemsida om de där med ledighet och pengar och grejer. Blev inte mycket klokare av de heller, tror inte det är meningen att jag ska fatta nånting, så får ta till experthjälp där om de också :P

Sen de här med alla grejer man behöver, jag har ingen aning om vad vi måste ha. Barnvagn, säng, bilstol och sånt där "stort" har vi, men sen de där smågrejerna.

Vad tusan behöver man egentligen?!? :S 

Satt igår kväll och skrev en liten list på de jag kom på, men de va inte mycket. Så är väl bara att fundera vidare, men man märker väl eftersom vad som fattas...


Nu är det dags för lite lunch, om det nu finns nånting...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards