Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Satu - 20 mars 2009 17:54

Dags för en uppdatering igen då..

Gick faktiskt bra att jobba förra helgen, dagarna flöt på väldigt bra :)

Inte jobbat nånting den här veckan, åkte på kräksjuka efter att jag varit med Celina på dagis i tisdags. Varade som tur var bara tisdagnatt och lite onsdagmorgon. Men nu mår jag kanon igen, mest bara ont i kroppen och sådär. Men det är väl sånt man får leva med :P

Vet inte om det var jag som smittade eller nån annan, men syster, mamma och Örjan har också åkt på magsjuka. Var bara en dag för dom också, så det är ju skönt iaf :)


Är hemma i Sundsvall idag igen, Micke åkte till Stockholm med syskonen idag. Så känns bättre att vara här än att sitta ensam uppe i skogen :)

Känner mig ganska slut i kroppen fortfarande, men det går väl över. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, kanske träffa Ida en sväng. Men inte fått nå svar än, annars blir det bara lugnt med en film eller så..

Jobbar imorgon igen, 12-21:20, så blir iaf en tidig kväll ikväll. Imorgonkväll blir det iaf en film i min ensamhet där ute i skogen, kanske nånting gott till de också :P


Ska spela lite nu.. Kanske uppdaterar senare eller imorgon, vi får se :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards