Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Satu - 2 mars 2009 12:33

Så var helgen slut igen.. I fredags var vi förbi Jimmy och Ingela en sväng och surra lite skit. Och såklart kika på Junie, ååh så sööt :)

Lördag vart en jobbig dag, när jag väl slutade var jag helt slut i skallen. Men sånt man får leva med :P Satt borta hos Mickes pappa en stund och sen ner till Sundsvall och träffa Ida lite. Åt lite och sådära, sen blev grabbarna så trött så det var dags att åka hem igen. :P

Igår tog vi det bara lugnt, var borta hos hans pappa och surra lite och så. Sen vart vi bjuda på middag hos Jimmy och Ingela, gott gott :) Satt kvar där och pratade med Ingela medans grabbarna var och spelade innebandy. Skojigt värre! :)


Känns lite sådär att det är en ny vecka igen, fortfarande helt slut i kroppen och känner mig dyngtrött hela tiden :( Har en inte allt för jobbig vecka framför mig iaf, mest bara korta passa och ledig helg :)


Mamma, Sari, Celina och Simon kommer upp på onsdag också. Simon ska åka lite skoter och sådära. Alltid trevligt med lite besök :)



Efter idag har vi föresten inget internet igen. Jocke har flyttat och vill ha sin sån där grej. Får väl se när vi skaffar oss internet igen, kanske blir snart eller aldrig. Den som lever får se :P


Nu kanske man ska ta och plocka undan lite här, kanske diska..? Usch!

Känns inte allt för lockande, men det kan ju behövas. Får se vad jag orkar med :P hihii..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards