Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Satu - 3 mars 2009 13:09

En dag till med internet blev de, glömde ju ta med mig grejen igår då jag åkte. Minne som en guldfisk :P

Börjar 16 idag också, så ska försöka städa lite mer idag. Måste ju vara fint då mamma kommer imorgon. Men det går fort, inte så mycket att göra. Mest plocka undan lite grejer som ligger här och där :)


Har nyss varit och handlat, ska försöka mig på plommonspäckad fläskkarré imorgon. Får väl se hur det slutar, kanske blir att beställa pizza tillslut ändå. Haha. Skulle inte bli speciellt förvånad om allt bara blir skit :P


Till helgen åker vi förhoppningsvis hem till Sundsvall. Men man vet ju aldrig vad herrn hittar på, jag åker nog ner oavsett. Skönt att komma hem till mamma och bara ta det lugnt. Kanske en bio eller så också :)


Nu ska jag ta och fixa lite här så det är fint tills imorgon!

Får väl se om jag kommer ihåg att ta med internet grejen sen, eller om jag kanske uppdaterar imorgon igen :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards