Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Satu - 26 januari 2010 17:51

Har inte hänt så mycket sen sist. Allting bara flyter på som vanligt...
Matilda kryper för fullt nu också, fast det var ju ett tag sen hon började med de. Är väl både positivt och negativt. Måste alltid släpa med mig henne då man ska göra nånting i ett annat rum. Lite jobbigt, men de får gå. :)

 

Micke jobbar natt i veckan så sitter mest ensam och övergiven här ute i skogen. Har ju bara en bil just nu, den andra är väl snart lagad tror jag. Dom skruvade på ganska så bra idag, såg de ut som genom fönstret iaf :P

Sitter och väntar på Ida nu, hon skulle förbi sin kära mormor så man vet ju aldrig hur lång tid de tar. Hehe... Men har ju hela naten på oss att surra :)

 

Är sjukt sugen på att resa iväg en sväng, sitter och kikar lite på nå resor nu. Hade inte varit helt fel, synd man inte hade massa pengar över... Men förhoppningsvis blir det iaf en tripp utomlands till sommarn!

Har hittat en resa till Rhodos nu för ungefär halva priset, hade ju inte varit hel fel men får som sagt vänta...

 

Nu skriker lilla fröken så ska väl ta och underhålla henne lite innan det är dags för kvällsmat och sova..

Som tidigare utlovat så kommer bilderna senare. inte fått in dom än. Lite seg, jag vet men de bju jag på! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards