Alla inlägg den 14 september 2009

Av Satu - 14 september 2009 18:29

Nu ska vi strax fara till Sollefteå och kika på en bil. Förhoppningsvis vill jag ha den.. Men är ju så snål, så känns lite jobbigt :P Hehe.. Men måste ju ha en bil innan vintern! :)


Nu fara.. hejja!

Av Satu - 14 september 2009 13:45


Innan Timrå - Modo matchen.. I sin fula fula Modo tröja!

                   



Kvällens middag blev en lite flicka ;P

  




Sen blev det mysimys med pappa...

                   

Av Satu - 14 september 2009 13:29

Helgen blev mest bara lugn. I fredags var vi här och åt och sen på kvällen vart det lite dricka för resten och lite spel och så. Riktigt skoj faktiskt. Inte för att jag var så jäkla duktig att rita, men mitt lag vann ju iaf :P

Lördag for jag och Matilda hem till Sundsvall och skulle äta hos gammelfarmor, nam nam! Efter middagen for vi upp till mamma och hon färgade mitt hår. Blev mycket mörkare än jag hade tänkt, men får väl duga så länge... Åkte tillbaka hit upp senare på kvällen, satt och spelade lite Buzz innan det var dags för sängen. Blev en tidig kväll, skööönt!


I veckan ska vi fortsätta hemma med badrummet. Ska bli skönt då det äntligen blir klart, saknar att bo hemma! Visst är det väl skönt att bo här också, men hemma är ändå hemma :)


En kort uppdatering, är inte på humör så orkar inte skriva mera..


Nu ska jag och Matilda kika lite på One Tree Hill och vänta på att Micke ska komma hem..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards