Alla inlägg den 5 september 2009

Av Satu - 5 september 2009 12:22

Blev inte så lugnt igår ändå. Först åt vi middag här, sen så fort vi bort till Jimmy och Ingela. Grabbarna drack lite öl och Capten Morgan, så blev ju inte så nyktert som jag hade hoppats på.. Satt kvar där till tolv nästan och surra, mycket trevligt! :)


Idag är en riktigt dålig dag, efter nästan ett år så är den jäkla mensvärken tillbaka. Hade glömt hur ont det faktiskt kan göra :( USCH! Så idag känns det mest som jag bara vill ligga i sängen och göra absolut ingenting! Men har ju en liten tjej att ta hand om, så blir nog full fart när hon vaknar igen :P 

Vi som skulle ha badat ikväll och allt, blir bara förstört. Jag blir så förbannad! :( Ska iväg till Greta senare på middag, sen funderar jag på om man kanske skulle åka hem till mamma och ta det lugnt. Eller så blir jag kvar här och ser film och äter gotta hela kvällen istället... Låter ju inte helt tokigt de heller :)


Ska hem sen en sväng och hämta lite grejer, kamera sladden och så. Ska försöka mig på att få in bilderna på datorn igen, får se om det går bättre den här gången :P

Men nu blir det lite vila innan fröken vakna och är sällskapssjuk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards