Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Satu - 25 augusti 2009 23:32

Har mest gjort ingenting idag, varit jäkligt trött bara. Vart inte så bra sova inatt, så har väl varit lite grinig har jag känt.. Men tror ingen har råkat illa ut av de iaf, har ju mest varit ensam med Matilda. :)

Tog en promenad hem med Matilda i vagnen och Bella i koppel då Micke åkte och jobbade. Hämta posten och sådär, jäkligt varmt vart de. Men nödvändigt att röra på sig lite. Blir nog en imorgon också ifall jag inte åker hem till mamma en sväng..


Var iväg en snabbis och köpte nya kuddar på jysk också, skööönt! Slipper vi slåss om den som finns här, så nu har vi varsin :P Hann dock inte iväg på apoteket, så har en liten snorig grymtande liten tjej här breve mig.

Konstigt nog så låter det väldigt illa då hon ligger i sin säng, men när man flyttar henne till våran så är hon tyst :S  Någon som vet vad det kan bero på? Så inatt får hon sova med oss, så ska jag försöka köpa näsdropparna imorgon istället..


Har planer på att färga om håret också, kan verkligen behövas! Ser ut lite som en skunk för tillfället! :P  Men har bara lite svårt för att bestämma om det ska bli ljust eller mörkt?! Alltid lika svårt de dära... Så ska fundera ordentligt innan jag gör någonting.


Men nu är det dags att nanna kudden. Inte så långt kvar tills fröken vaknar och ska ha mat igen...

God natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards