Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Satu - 7 augusti 2009 14:37

Såå.. Nu tror jag väl att allting har lugnat ner sig så jag ska ha tid att skriva här lite oftare. Har varit lite mycket sen vi kom hem med lillan, men det har gått bra iaf :) Lite svårt i början att veta allting, men man lär sig ganska fort. Som tur är har vi fått en snäll liten tjej som mest bara äter och sover :P


Har föresten blivit husägare nu också, varit de i nästan precis en månad nu. Känns ju bra, så nu ska vi börja med renoveringen. Har redan bytt golv i köket, Micke och jag är kanon duktiga på golv! hihii..

Igår så satt Micke och Kitta upp ställningen på taket så dom kan fixa skorstenen. Sen nu snart nån dag så är det dags att börja med badrummet! Äntligen! Har varit ner på Bauhaus och köpt kakel och klinker, så det är väl egentligen bara riva det gamla och in med det nya. Hoppas det blir bra bara, bilden i mitt huvud ser bra ut iaf :)


Oj, nu vakna Matilda ute i vagnen så nu är det dags för att äta igen..

Återkommer snart, eller ska iaf inte ta lika lång tid tills nästa gång..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards