Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Satu - 22 februari 2009 19:10

Nu vill jag bli frisk! Fryser mest hela tiden och känner mig inte alls nå pigg :( Vet inte alls var man ska hitta på för att det ska bli bättre :S

Blir iaf jobb imorgon, sen ledig två dagar så ska försöka vila mig frisk då...

Jäkligt less på all snö nu också, den som finns räcker gott och väl. Behövs ingen ny! Blir bara svårt att ta sig fram då :/

Helgen har varit lugn, mest iaf. Var hos Emeli och Kim i fredags och sjung och sällskapade lite. Trevligt trevligt. Igår skjutsa jag först Micke och Snöre till Kramfors sen for jag hem till mamma och kikade på hockeyn. Hämtade grabbarna mitt i natten också, jäkligt halkigt på vägen då. Nära diket några gånger kändes det som, men det gick bra ändå :)


Micke är iväg på innebandy så jag sitter och kikar på lite film bara. Rätt så trött fast vi sov ganska så länge idag. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll ikväll iaf :)

Nu börjar filmen igen, så dags att kila..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards