Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Satu - 19 oktober 2009 22:24

Har inte blivit nånting här på sista tiden igen. Men har haft lite fullt upp med allting hemma. Har iaf tapetserat klart i vardagsrummet, så nu är det bara lite lister som saknas så är det klart där! :) Sen så håller vi på att riva tapeten (?) i hallen och ska fixa där. Men det tar nog ett tag till, så svårt att få bort allting. Badrummet går fort framåt nu. Kitta har lagt golv idag, nästan allt det svarta klart nu bara några små bitar kvar. Sen blir det väl duschhörnet och sen resten av väggarna. :)
Micke och jag var iväg ner till Birsta idag iaf och köpte badrumsmöbeln, och Äntligen så hade dom den hemma. Har väntat i flera månader nu känns det som... Men nu så har vi allting utom tvättmaskinen tror jag :)


Till helgen åker Emeli, Matilda och jag till Uppsala för att hälsa på Anneli en sväng. Grabbarna ska ju iväg på en lite kryssning fredag - lördag, så måste ju göra nå skoj vi också! :P


Våran internet grej har gått sönder, så ska in till Expert och prata med dom nån dag nu i veckan. Så tills dess blir det nog ingen uppdatering.

Men nu blir det lite filmkikade och försöka hålla mig vaken tills Micke kommer hem..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards