Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

090615

Av Satu - 15 juni 2009 21:49

Oj, här hade det inte hänt mycket den sista veckan. Så dags för en liten uppdatering.

Jobbade ju som sagt sista veckan förra veckan, gick ju bra. Känns lite konstigt att bara gå hemma nu, lite tråkigt faktiskt. Men kan ju vara bra att vila upp sig inför det som komma skall :)


I torsdags var det ju studenten, så var borta i Brunnäs hela eftermiddagen/kvällen och firade Frida. En massa god mat och grejer :) 

Blev en rätt så tidig kväll ändå, åkte väl hem vid halv tio kanske och kom i säng strax efter tio. Skööönt!


Fredag var jag först hos barnmorskan en sista gång innan hennes semester. Allting såg ut som det skulle, blodvärdet hade gått upp också. Så nu är jag på topp :P

Sen for jag lite söderut, var på ikea och birsta och shoppade lite med syster, mamma och Örjan. Eller jag shoppade väl egentligen ingenting, nå små grejs bara. :) Stannade kvar nere hos mamma hela kvällen och natten. Kändes lika bra så Micke kunde göra vad han ville med sina syskon som var uppe och hälsade på. Var välbehövligt att vara hemma hos mamma en kväll och bara ta det lugnt, få vila ordentligt...


Lördag kom Micke och hämta mig då han slutat. På vägen hem svängde vi in i birsta och han köpte såna här Sky Jumpers, eller vad dom heter. Livsfarligt tycker jag att det ser ut som, men verkar ju gå ganska så bra för honom ändå. Än så länge har jag inte behövs skjutsa ner honom på akuten :P

Började kvällen i Brunnäs, åt middag där och så. Sen var vi ner till stranden hela bunten och grabbarna badade lite. Själv blev man bara biten av massa mygg! Usch!

For sen vidare till Mats och Helene, Björn skulle prova dom där studsgrejerna. Gick väl helt okej för han också, lite sådär ostadigt i början. Men han höll sig ju på benen iaf.

Kom hem ganska tidigt då också, låg och kikade på film och myste lite bara.


Igår var jag mest seg hela dagen, gjorde inte speciellt mycket. Tog det mest bara lugnt. Kände mig lite grinig och sådär.. Har varit ungefär likadan idag. Trött som en tok, och inte alls på sådär bra humör.

Har haft ont i magen mest hela dagen, förvärkar säger dom som vet. Så nu väntar jag bara på att de ska komma riktiga värkar så vi kan åka ner! Men jag får väl vänta antar jag. Kanske imorgon om jag har tur :P


Har precis diskat och plockat undan lite. Funderar på att ta en liten promenad nu, känns som det behövs. Men ska hålla mig borta från backar, så blir väl att jag går bortåt hulte. Fast bara en liten bit, mer orkar jag nog inte. Men jag skyller på magen :P


Återkommer väl om lillen bestämmer sig för att komma ut, eller kanske när h*n kommit ut. Beror ju på när det blir :P

 
 
Ingela

Ingela

15 juni 2009 23:37

Iiiih! Hoppas hoppas snart! :D :D

http://ingelaagenberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Satu - 26 januari 2010 17:51

Har inte hänt så mycket sen sist. Allting bara flyter på som vanligt...Matilda kryper för fullt nu också, fast det var ju ett tag sen hon började med de. Är väl både positivt och negativt. Måste alltid släpa med mig henne då man ska göra nånting i et...

Av Satu - 14 januari 2010 22:09

Jaa.. Nu har de gått en jäkla tid sen sist.. Men skyller på att det varit fullt upp. Har ju tänkt uppdatera flera gånger, men oftast alltid en lite grinig tjej som säger stopp! :P Nytt år nu och allting, så ska försöka skärpa mig lite... Men kan ju...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:40

Försöker greja till nå bra här med utseendet, men är ju inte så haj på de där. Så det får se ut som skit så länge! :P Man kan ju inte vara bra på allt! ;) ...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:21

Blir en liten kortis igen.. Händer inte så mycket nu, håller på där hemma och grejar. Blir nog klar i hallen till helgen iaf, ska bara slipas lite och sen upp med tapeterna så är det klart. Ska väl måla där i lilla hålan också, men det får blir sen k...

Av Satu - 19 oktober 2009 22:24

Har inte blivit nånting här på sista tiden igen. Men har haft lite fullt upp med allting hemma. Har iaf tapetserat klart i vardagsrummet, så nu är det bara lite lister som saknas så är det klart där! :) Sen så håller vi på att riva tapeten (?) i hall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards