Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

090601 - Helgen

Av Satu - 1 juni 2009 15:29

Ja en kort uppdarering om helgen kanske är på sin plats.


Fredag: Skulle ha jobbat 14 - 20 men hade sån migrän så låg mest i sängen hela dagen. Kändes lite bättre framåt kvällen så var bort till brunnäs och satt där. Skjutsade in Micke och grabbarna till stan, sen så satt jag i brunnäs och surrade hela kvällen. Trevligt trevligt :)


Lördag: Solade till mig lite färg så man slipper se ut som en hel snögumma :P Sen vart det födelsedagsfika hos Lasse, och sen bar det iväg söderut mot mamma. Stannade till i birsta en sväng och köpte mig en ny kamera! En sån där systemkamera, dyrt som tusan. Men förhoppningsvis så fungerar den och ger väldigt bra bilder. Kommer ju snart en liten man måste fotografera en massa :)

Hos mamma vart det middag, grillat, massa tårta och go saker :) Kom en massa folk sen också, inte allt för många men några iaf. Själv gick jag och la mig vid halv elva. Kände att det var bäst om jag skulle orka köra upp senare på natten...


Söndag: Var mest trött hela dagen, följde med Micke och Jimmy och fiskade en sväng. eller dom fiskade och jag tittade på :P

Sen parkerade jag mig rumpa i solen i brunnäs och bättrade på färgen lite till :) 

Var bjuda på middag hos Greta, jäkligt gott! Och väldigt mycket, men tydligen så det brukar vara där :)

Kvällen vart lugn, var lite i brunnäs, lite hos Henik. Och sen hem och såg på transformers, riktigt bra faktiskt. Trodde ju från början att det var en tecknad film, men ack så fel jag hade. Men kan ju inte ha koll på allt ;P


Idag har jag tvättat lite, solat mycket och sen mest gjort ingenting. Ska snart gå ut och sätta mig i solen igen innan det blir kallt. Blir bara väldigt irriterad på alla jäkla getingar och andra kryp som flyger runt där jag sitter! Jag blir förbannad helt enkelt, komma och störa mig sådär! Vad är det för stil egentligen!? HM!

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, Micke jobbar natt den här veckan. Så de va ju tråkigt! Ska iaf vara kvar här i brunnäs ett tag till. Väntar på att tvätten ska torka och sådär. Sen får man väl se vad som händer. Kanske man ska våldgästa Ingela eller nå annat trevligt. Hihii :)


Nej, nu ska jag kila ut och slåss med flugor och dyligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Satu - 26 januari 2010 17:51

Har inte hänt så mycket sen sist. Allting bara flyter på som vanligt...Matilda kryper för fullt nu också, fast det var ju ett tag sen hon började med de. Är väl både positivt och negativt. Måste alltid släpa med mig henne då man ska göra nånting i et...

Av Satu - 14 januari 2010 22:09

Jaa.. Nu har de gått en jäkla tid sen sist.. Men skyller på att det varit fullt upp. Har ju tänkt uppdatera flera gånger, men oftast alltid en lite grinig tjej som säger stopp! :P Nytt år nu och allting, så ska försöka skärpa mig lite... Men kan ju...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:40

Försöker greja till nå bra här med utseendet, men är ju inte så haj på de där. Så det får se ut som skit så länge! :P Man kan ju inte vara bra på allt! ;) ...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:21

Blir en liten kortis igen.. Händer inte så mycket nu, håller på där hemma och grejar. Blir nog klar i hallen till helgen iaf, ska bara slipas lite och sen upp med tapeterna så är det klart. Ska väl måla där i lilla hålan också, men det får blir sen k...

Av Satu - 19 oktober 2009 22:24

Har inte blivit nånting här på sista tiden igen. Men har haft lite fullt upp med allting hemma. Har iaf tapetserat klart i vardagsrummet, så nu är det bara lite lister som saknas så är det klart där! :) Sen så håller vi på att riva tapeten (?) i hall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards