Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

090511

Av Satu - 11 maj 2009 14:47

Nu var det ett tag sen igen, men inte haft nån större lust att skriva. Har iofs inte haft nånting att skriva om heller så :P


Helgen blev lugn för min del, jobbade hela dagen på lördag. På kvällen for jag, Ingela och Junie upp till torpet där grabbarna satt och drack. Kändes väldigt onödigt, när vi kom så stack dom ut och lagade fyrhjulingarna. Och sen när dom kom tillbaka så var det dags för oss att åka hem igen, så det var ju kul. Hade hellre vart hemma och tagit det lugnt istället, sett en film eller två.


Börjar känna av ryggen ganska så mycket nu, jobbigt att gå/stå länge. Har börjat bli väldigt trött hela dagarna nu också, kanske hänger ihop med ryggen. Ingen aning jag. Men inte så långt kvar nu, så ska väl försöka stå ut :)


Idag har jag inte gjort speciellt mycket, klev upp tidigt imorse för att göra iordning lunch till Micke som jag åkte ner med. Sen har jag mest suttit och sett dum ut, kom tillslut iväg på Coop och handlade lite. Så nu behöver jag nog inte handla mer den här veckan, hoppas jag :)

Sitter mest och väntar på att herrn ska komma hem nu. Får se vad det blir ikväll, kanske ut och äta och lite bio? 

Vet inte riktigt vad det går för filmer, så vi får se hur det blir..

Ska ta och kila ut i solen nu en stund innan han kommer hem :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Satu - 26 januari 2010 17:51

Har inte hänt så mycket sen sist. Allting bara flyter på som vanligt...Matilda kryper för fullt nu också, fast det var ju ett tag sen hon började med de. Är väl både positivt och negativt. Måste alltid släpa med mig henne då man ska göra nånting i et...

Av Satu - 14 januari 2010 22:09

Jaa.. Nu har de gått en jäkla tid sen sist.. Men skyller på att det varit fullt upp. Har ju tänkt uppdatera flera gånger, men oftast alltid en lite grinig tjej som säger stopp! :P Nytt år nu och allting, så ska försöka skärpa mig lite... Men kan ju...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:40

Försöker greja till nå bra här med utseendet, men är ju inte så haj på de där. Så det får se ut som skit så länge! :P Man kan ju inte vara bra på allt! ;) ...

Av Satu - 29 oktober 2009 21:21

Blir en liten kortis igen.. Händer inte så mycket nu, håller på där hemma och grejar. Blir nog klar i hallen till helgen iaf, ska bara slipas lite och sen upp med tapeterna så är det klart. Ska väl måla där i lilla hålan också, men det får blir sen k...

Av Satu - 19 oktober 2009 22:24

Har inte blivit nånting här på sista tiden igen. Men har haft lite fullt upp med allting hemma. Har iaf tapetserat klart i vardagsrummet, så nu är det bara lite lister som saknas så är det klart där! :) Sen så håller vi på att riva tapeten (?) i hall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards