Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Satu - 30 juni 2008 23:04

Det blev bio ändå. Fick med mig Micke också :)  Var på biohumör idag, men så var det såklart nå irriterande småbarn som satt och störde mest hela tiden! Såg "What happens in Vegas" riktigt bra faktiskt :)


Känner att det börjar bli dags för oss att flytta till nå större nu, så sitter och kikar på lite lägenheter nu om det finns nå bra lediga. Har hittat en än så länge som skulle kunna funka ett tag. Men ska kika vidare, vill helst ha en 2:a så man får ett riktigt sovrum :)


Jobbar imorgon igen, iofs bara 15-20. Så känns ju inte helt illa :P Förhoppningsvis kommer jag iväg och tränar lite innan jag börjar. Men får se vilket humör jag är på... Kan ju inte vara på topphumör jämt :P


Nääe, nu ska jag kika vidare och sen sova lite.. God natt!

Av Satu - 30 juni 2008 14:29

Oj.. En vecka går fort! Har inte hänt speciellt mycket, mest bara jobbat jobbat och jobbat.. Var ledig två dagar, städade och diskade mest hela dagarna, tråkigt men nödvändigt :)

Fredag var vi uppe hos Björn och åt och så, dom drack lite. Trevligt faktiskt :) Lördag jobba jag hela dagen, och sen vart det lite dricka uppe hos Björn igen. Blev inte speciellt mycket för mig, var såå jäkla trött. Men det var skoj ändå :)


Den här veckan blir det en massa jobb också, bara ledig idag. Men blir bra med pengar iaf. :P Jobbar hela helgen också, tråkigt! Dom andra ska iväg och tälta, så jag blir väl ensam. Känns väl inte speciellt roligt, men men...


Ikväll ska Micke iväg och fiska lite, så blir nog bio för mig. Inte riktigt bestämt mig än, men blir nog så. Tänkte isf se "What happens in Vegas".


Ähh.. Ska kika klart på film nu innan Micke kommer hem...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards